Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag är liten i spirit temple det är skitsvårt. Alla som kört det vet att det finns solar som blir glada när dom får ljus. Det finns ett rum efter den första solen med galna skelethuven som hoppar om kring och briner. Det finns 5 stenar man kan flyta och gå up på fast med solar på. det finns en glug på vägen i ett hörn med galler och det skiner in solljus som man kan ställa solarna i. Det får bara plats 4 sollar i ljuset men jag vet vad alla gör. 2 gör så att en hand trilar ner fråntaket som man ska döda. 2 andra gör så en kista med 5 kr i. Och en gör så att en dörr med galler i ett hörn blir av med gallret. men bakom den dörren finns bara en kåridor med en dörr med ett lås man måste ha nykel förr. Vilket inte jag har. men i rumet före med första sollen där man ska spränga en glug med en springande bomb så att det skiner ner på sollen. Där finns en kista på en hög grej av sten som jag inte kommer up på. Det ligger en säkert en nykel i men jag kommer inte up. Jag har tagit dom där nykarna med domdär mumierna. Och jag får inte glöma i Rumet jag är fast på finns det små vägar man kan gå up på. Det briner där man ska igenom med stenarna på visa stelen men man kan slå på en kristal knapp så försviner det. Jag vet inte vad jag ska göra snälla hjälp mej. (Jag har varit fast på det här sen zelda ww kom ut. Då jag fick det här spelet som spesial skiva när jag köpte zelda ww.) (Zelda Ocarina of the time ska igentligen inte förkortas med oot. det ska för kortas med oott för det hetter Ocarina of THE time.)

Skrivet

Ojdå ett litet fel. Inan rumet med allt det där kommer ett jäte stort rum med en staty som bossen är bakom och sen en liten koridor med trapor och det kan spruta eld ur en pelare där. Hehehehe............. mit fel. fattar ni ändå?

Skrivet

YEEEESSSSSSSSSSS!!! JAG HAR KLARAT DET!!!!!!! EFTER 2 ÅRS TÄNKANDE HADE JAG BARA MISSAT ETT ÖGA MAN SKULLE SKUTA PÅ!!!! OOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

• Skapa ny...