Deoxys 2 Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Hej jag behöver hjälp på majoas mask. Jag undrar vad som händer om man tar alla feer i woodfall tempel??? och hur man får alla?? Snälla hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Hej jag behöver hjälp på majoas mask. Jag undrar vad som händer om man tar alla feer i woodfall tempel??? och hur man får alla?? Snälla hjälp Man får längre magi mätare. Men har du inte fått great fariys mask så är det ganska svårt men annars så sätt på dig maskennär du ser en fariy och masken börjar lysa och suger åt sig fariyn :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Fel forum, detta ska stå i Zelda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
One_Life Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Hej jag behöver hjälp på majoas mask. Jag undrar vad som händer om man tar alla feer i woodfall tempel??? och hur man får alla?? Snälla hjälp <{POST_SNAPBACK}> Man får längre magi mätare. Men har du inte fått great fariys mask så är det ganska svårt men annars så sätt på dig maskennär du ser en fariy och masken börjar lysa och suger åt sig fariyn Om man har på sig Great fariys mask så sugs inte farysarna till en. Om håret på masken börjar glittra så finns det en fary i när heten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 man får en spinnattack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg