Rallypacker Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Jag undrar om någon har handlat spel på importspel.com Det jag undrar är om man kan lita på dem. Så ifall någon handlat där vill jag gärna att ni delar med er av era erfarenheter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Jag har inte handlat där, men det verkar rätt säkert. Att betala med postförskott är det enda sättet att betala så det är i princip omöjligt att bli lurad om de inte skickar en låda med ludd. Du måste dock ha en amerikansk eller chippad xbox för att kunna spela spelen. Importerade~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 tycker ej du ska köpa därifrån verkar lite osäkert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Ifall det varit osäkert skulle sidan varit nedstängd för länge sen.. T.ex när ett par ungar sålde en laptop på blocket och skickade en låda sand... De fick 2 års fängelse. Ska väl funderara på att investera i en chippning.. Men ändå, blir man blåst, så blir man bara blåst på 90 spänn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 90 Spänn hit och dit. Inte så mycket. Bara chippet som kostar, får hoppas att man tjänar i längden. NesseN verkar vara väldigt sugen på denna sidan, jag fick ta del av hans importspel.com rus igår, i en msn konversation.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Jag har en chippad box, så jag skall nog testa sidan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 90 Spänn hit och dit. Inte så mycket. Bara chippet som kostar, får hoppas att man tjänar i längden. NesseN verkar vara väldigt sugen på denna sidan, jag fick ta del av hans importspel.com rus igår, i en msn konversation.. Haha, aa.. Det fick du.. Men iaf, ska nog fixa chipp på ps2an sen.. Rallypacker, skriv i denna tråd om det funkar bra eller om du blir scammad ... ;) Eller PM om du inte hittar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 NesseN berättade hemligheten.. @ggE | Moonwalker säger: Jag vet hemligheten med import spel! @ggE | Moonwalker säger: de är pirat kopior Victhor säger: =O @ggE | Moonwalker säger: från asien Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Precis, så om du vill ha pirat kopior Rallypacker så handla därifrån.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 det kvittar ju... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 <_< Tycker du det? Så du bryr dig inte om att spelföretag förlorar pengar för att du köper piratkopierade spel..? Om alla skulle göra det skulle det inte finnas några spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 jag bryr nig ej jag tankar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg