Nimtro Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 På the sims makin´magic så finns det en magic stad och så finns det 3 hus som man kan köpa och vad jag undrar kommer det spöke någon av husen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muu_89 Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 nej det kommer inga spöken i husen men det är väldigt dystra hus och ser helt annurlunda ut" :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 På the sims makin´magic så finns det en magic stad och så finns det 3 hus som man kan köpa och vad jag undrar kommer det spöke någon av husen? Det kan komma spöken om du dör med någon av din sim på tomten och behåller gravstenen men annars , Nej! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 På the sims makin´magic så finns det en magic stad och så finns det 3 hus som man kan köpa och vad jag undrar kommer det spöke någon av husen? Man kan ha gravstenar på vilken tomt som hällst och få spöken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 På the sims makin´magic så finns det en magic stad och så finns det 3 hus som man kan köpa och vad jag undrar kommer det spöke någon av husen? Jag vet det , men han frågade bara om husen i magi staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 På the sims makin´magic så finns det en magic stad och så finns det 3 hus som man kan köpa och vad jag undrar kommer det spöke någon av husen? Det ända speciella med dom husen är att det är gratis att åka till magi staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 thesims makin magik suger ju varför inte köpa thesims2 B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.