Kamikazee Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 När jag har fått Gravity Boot vart ska nu? det är någon i den onda värden! det står i kartan! :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Förlåt att jag skriver dubbel förlåt. Jag är där det är ett jätte stor monster som går runt Hella tiden i den onda väden!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 vaddå för monster????(hur ser han ut???, va gör han???) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 1 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 dom är små som man ska sjuta på ryggen hell tid men där är stor jag vet inte hur man kommer upp? jag trorr att man får grappel bem när man har dödat den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 e de grapple guardian du pratar om???? han som ser ut som en t-rex min i skala 1:4 typ... men om de e han så ska du få honom att använda sin grapple beam på de el grejer som finns där, alltså stå bakom de där el grejer när han gör grapple beam på dig så kommer han fastna o då ska du skjuta bakom ryggen så mycket du hinner. i fas 2 så kommer el grejerna försvinna o hans "skydd" oxo då ska du förlamma honom först tror ja o sen skjuta honom i ryggen osv.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 2 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 ja han eller hon ser ut som t-rex men jag vet inte hu man kommer upp till han eller hon det är med sån är stor ljus stålpar!! två sycken i den onda väden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 spelet heter faktist metroid prime 2 Metroid 2 kom för 13 år sedan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 kan jag få svar snälla :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 jag var också där hehe du ska gå ut och sen ner till en liten bur i den mörka världen sen ska du lägga en bomb i bomb slot;en så snurrar allt runt och du kan komma in i en dörr... fortsätt och du kommer till grappleguardian (hon) scanna henne först för annars kan du inte sikta på ögat... det är hennes svaga punkt när du skjuter på den förlamas hon... hoppa runt till andra sidan... sen skjuter du i ryggen (skalet) tills hon tappar den... ta alla powerups! annars blir de svårt... lycka till! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 jag var också där hehe du ska gå ut och sen ner till en liten bur i den mörka världen sen ska du lägga en bomb i bomb slot;en så snurrar allt runt och du kan komma in i en dörr... fortsätt och du kommer till grappleguardian (hon) scanna henne först för annars kan du inte sikta på ögat... det är hennes svaga punkt när du skjuter på den förlamas hon... hoppa runt till andra sidan... sen skjuter du i ryggen (skalet) tills hon tappar den... ta alla powerups! annars blir de svårt... lycka till! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 e de grapple guardian du pratar om???? han som ser ut som en t-rex min i skala 1:4 typ... men om de e han så ska du få honom att använda sin grapple beam på de el grejer som finns där, alltså stå bakom de där el grejer när han gör grapple beam på dig så kommer han fastna o då ska du skjuta bakom ryggen så mycket du hinner. i fas 2 så kommer el grejerna försvinna o hans "skydd" oxo då ska du förlamma honom först tror ja o sen skjuta honom i ryggen osv.... :D tack... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 nu när jag har den grabel bem. Jag vet att manska hitta nycklar men vart är alla nycklar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg