sas747 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Skrivet 30 Januari 2005 Hej! Brukar ladda ner film i DVD-r format. Nu undrar jag hur man gör eller kan göra för att ladda ner i avi ( brukar vara 2 cd med ca 700 mib i varje) och sedan få ut det på en DVD så att jag kan se det på TV. kan jag exempelvis bara bränna som vanligt i Nero? Tackasam för svar och jag erkänner att jag är urkass på det tekniska..... Citera
Gäst 12 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Skrivet 30 Januari 2005 För att kolla på dina brända filmer så måste du t.ex ha en speciel dvd brännare eller om du kollar i xbox eller ps2 så måste du ha dem chippade med t.ex XECTOURE2 Citera
Dysfunction Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Skrivet 30 Januari 2005 Du behöver ingen "speciell" DVDbrännare, en helt vanlig räcker. PS2 behöver inte något chip, men Xbox vet jag inget om. Finns massor av program som kan koda om filmer till DVD-format. Om har en film som är delad i 2 filer/skivor föreslår jag att du fixar ett program som kan merga dem igen, dvs trycka ihop filmklippen till EN enda fil. Download.com är din vän. Citera
Gäst 12 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Skrivet 30 Januari 2005 Joooo man måste ha speciel dvd spelare som kan läsa dvd brända skivor, Citera
Dysfunction Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Skrivet 30 Januari 2005 Hmm, aldrig hänt mig. Beror nog på HUR du bränner. Jag kan iaf kolla på mina filmer utan problems. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.