Gäst Beldur Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Vart kan man lära sig flash? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Här tror jag det finns grundkurser: http://www.webdesignskolan.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Jag lånade en bok på biblan, där man får programmet till också. Men jag kan inte det riktigt än, jobbar på det.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 (redigerat) Ok tack! Finns det mer sidor lr så? Mellanmjölk:Ska kolla på biblan. Neeeeeeej! Det står att mina 30 trial dagar i Flash MX 2004 e slut men ja ladda ner den igår! Redigerat 31 Januari 2005 av 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Ok tack! Finns det mer sidor lr så? Mellanmjölk:Ska kolla på biblan. Neeeeeeej! Det står att mina 30 trial dagar i Flash MX 2004 e slut men ja ladda ner den igår! Har du inte laddat ner den innan och avinstallerat då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Nej... Men nu går det bättre... Finns det ingen bättre sida där man kan lära sig att göra filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 du trialen försvinner om du skaffar riktiga programmet eller så kan du skaffa crack det har jag. . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.