Shark Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Jo, jag vet några roliga saker i San Andreas, o hoppas att ni tycker oxå om dem. :P :) *Rockstar kallar dem för "Easter egg´s.. :P Självmords galna: Om man kör till gymet i Las Venturas, o åker in i gränden vid den lilla kapellet o går tills grändens slut, men stannar i gränden. Titta upp på dt stora huset på andra sidan gatan så ska ni få se människor som hoppar från taket. Roliga regerings skyltar: Om ni importerar bilar vid hamnen så står dt liknandde på skyltarna: *"Disco Stu", eller "ea sucks" etc. Hoppa från höga höjder utan att man dör: Om man trycker på fyrkant oavbrutet när man har hoppat, så e dt mindre chans att man dör när man faller i marken. Nå, dem här e mina favvosar, ändå om jag har många fler, men om ni vi höra dem, eller ni kan såna här liknande, så skriv i den här tråden! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Jo, jag vet några roliga saker i San Andreas, o hoppas att ni tycker oxå om dem. :P :) *Rockstar kallar dem för "Easter egg´s.. :P Självmords galna: Om man kör till gymet i Las Venturas, o åker in i gränden vid den lilla kapellet o går tills grändens slut, men stannar i gränden. Titta upp på dt stora huset på andra sidan gatan så ska ni få se människor som hoppar från taket. Roliga regerings skyltar: Om ni importerar bilar vid hamnen så står dt liknandde på skyltarna: *"Disco Stu", eller "ea sucks" etc. Hoppa från höga höjder utan att man dör: Om man trycker på fyrkant oavbrutet när man har hoppat, så e dt mindre chans att man dör när man faller i marken. Nå, dem här e mina favvosar, ändå om jag har många fler, men om ni vi höra dem, eller ni kan såna här liknande, så skriv i den här tråden! :) skriv fler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 sjyyst.. ska testa att åka å kolla på dem som hoppar ner ifrån taket :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Ja.. Det är verkligen roligt..! *Om ni trycker ner L2 o R2, när Cj reloadar, så behöver han inte göra det nån annan gång, utan han gör det direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 (redigerat) En sida me olika "Easter egg's" Och Tips på olika saker:P Fast den e på engelska.. men dt gör väl inget för jag hoppas ni kan engelska:p Redigerat 1 Februari 2005 av virrs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 man tackar, man tackar... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 En sida me olika "Easter egg's" Och Tips på olika saker:P Fast den e på engelska.. men dt gör väl inget för jag hoppas ni kan engelska:p Ja, det var oxå en bra sida men jag tog dem härifrån, bara så ni vet. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Coolt!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Vilken är er favvo hittills?:P Min e nog människorna som hoppar från huset.. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 människor som hoppar verkar kul=) är på väg dit nu=) det hände samma sak på vice city att folk hoppade från en bro....men det var bara tur ......med hjälp av groupis fuskat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Jo, jag vet några roliga saker i San Andreas, o hoppas att ni tycker oxå om dem. :P :) *Rockstar kallar dem för "Easter egg´s.. :P Självmords galna: Om man kör till gymet i Las Venturas, o åker in i gränden vid den lilla kapellet o går tills grändens slut, men stannar i gränden. Titta upp på dt stora huset på andra sidan gatan så ska ni få se människor som hoppar från taket. Roliga regerings skyltar: Om ni importerar bilar vid hamnen så står dt liknandde på skyltarna: *"Disco Stu", eller "ea sucks" etc. Hoppa från höga höjder utan att man dör: Om man trycker på fyrkant oavbrutet när man har hoppat, så e dt mindre chans att man dör när man faller i marken. Nå, dem här e mina favvosar, ändå om jag har många fler, men om ni vi höra dem, eller ni kan såna här liknande, så skriv i den här tråden! :) Dom hoppar inte ut från taket dom faller. Dom sugs upp ,sen faller dom ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Sugs??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg