DanniQ Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Finns det något program som man kan göra textsnitt i? Gratis ska programet vara också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 tror inte man kan göra egna det ska man ställa in där man skriver vilket teckensnitt du vil ha eller ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Det är textsnitt som redan finns? Men jag vill göra egna textsnitt, finns det något sånt gratis program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Det är textsnitt som redan finns? Men jag vill göra egna textsnitt, finns det något sånt gratis program? Ja det gör det. Kommer inte ihåg vad de heter, men när du laddar ner vissa typsnitt kan det följa med en textfil eller nfo där det står vilket program det har skapats i. Kolla på Download.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Det är textsnitt som redan finns? Men jag vill göra egna textsnitt, finns det något sånt gratis program? Okej, så jag ska kolla efter textsnitt på download.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 http://www.macromedia.com/software/fontographer/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 det där programmet kostar för det stog ju buy eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 (redigerat) Okej, så jag ska kolla efter textsnitt på download.com? Nä, men sök på ord som "Font", "Font Creator", "Font Maker"...jaa du fattar. Redigerat 1 Februari 2005 av Jokinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 nånting med font alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 jag har ett font program men tyvärr bara en trial version :D det heter font creator nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Font Creator 4.2 hade jag innan, dock bara trailen, kan titta var jag tankade det ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Okej, så jag ska kolla efter textsnitt på download.com? Testade på download.com, hittade något men gick inte att ladda ner. Stog att det var gratis. Vet inte om det bara är fel för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.