ceco Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 har klarat ur pokemon fier red på 70 timmar vad ska man göra finns ju inget att göra på spelet, ååååååå har klarat ut ligan 5 gången deras pokemon är patetiska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Haru 60 pokemon i pokedexen?När du fått det ska du till Oak.Han ger dig en National Dex,Åk till One Island,tala till Celio,gå upp till Mt.Ember.Klara Team Rocket.Gå in i en grotta som väl kommer snart.Där inne finns en sak som heter Ruby.Ta den och gå tebax till Celio. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 1 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 har redan gjort det där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 du har säkert fångat mewtwo också? harru varit på alla öar man kan till förutom två som ingen vet hur man kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 1 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 har fångat mewtwo har kommit till sjunde ön har jag för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Då finns det inte mycke mer att göra..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 fånga alla pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Japp målet i spelet är att fånga dem alla och få dem till 100... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Jag klarade spelet på 20 timmar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Ååååååååh!!!!!!! jag blir galen först säjer du att du inte hittar ruby sen helt plötsligt har ru klarat spelet!!! :wacko: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Men åhhh!!! Det är inte samma sak!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 För att klara spelet måste man ha fångat alla Pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg