Toxic! Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 okej jag och min brorsa har mystery gift men vi vet inte hur man använder det:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Pokémon spelen tar aldrig slut. De tar slut när man dör. Eller går över till AP(Anti-Pokémon). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Jag vet hur man får Deoxys! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 hur då allan_cool? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Kolla på min tråd Deoxys/Jirachi! På sidan fem! ( Det är så mycket så jag orkar inte skriva upp det :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Jag vet också! det vet alla! om du inte vet kolla här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 gött ;; tycker att det var tråkigt att dom hade tagit bort telefonen som dom hade i silver och i gold :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Dom menade det inte dom hadde inte tid att sätta in det men jag har hört att som fixade det i Emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Coolt!Äntligen!Jag komihåg vad jag lekte på Simons japanska guld,jag låtsades att jag ringde till allt möjligt(den roligaste gången var när jag och min kompis lekte att vi ringde upp Team Rocket.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 huir kunde ni göra det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Man låtsas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 men ååå :D hehheheh skulle vara soft annas tycker jag att man typ kunde skriva vad man ville siga och typ busringa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg