Hoppa till innehåll

F..a..n Vill Spela Mer


ceco

Rekommendera inlägg

OK så här får man deoxys

 

 

 

*HOST*

 

Först så ska man gå till ett pokemart och fylla i lappen med Link Together Wihte All då kommer han i affären säga något och sen då du sparar så har du mystery gift det är då det svåra börgar to be conteude.....

 

 

 

 

 

 

 

 

Då klub nintendo får in sin maskin så ska man sicka in sitt spel sen då man har fått till baka sitt spel så ska man gå in på mistery gift och sen då kommer det finnas en ny sak då du använder den så kommer du få en ska som gjör att du kan gå upp i ett pokecenter och där kommer en grön gubbe stå och han kommer ge dig aoura ticket då ska du gå till hamnen och då kommer han som är den där sjömman säja OH you have a rear aoura ticket och då kommer den vanliga menyn upp men då HAR DET KOMMIT UPP ett nytt alltenativ Birth island och då ska du gjöra något med en triangel och sen kommer deoxys fram på FR är den attack LF defens E speed lycka till med försöken

 

 

 

PS man möter han i LV.30

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

förresten har du tat det där från mitt"Mystery Gift"inlägg! :angry: och jag menar det med hur man får Mystery Gift,jag har också skrivit det på Fuska.se,men då var det någon som tog mit fusk den j*vla babian röven! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...