Link_Cable Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Jag vet inte om det heter serial number eller cdkey men det står att jag ska skriva in serial number när jag ska installera phtotshop 7.0... vad är den? PS jag skrev detta inlägg igår men jag vet inte vad som hände med de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Kolla i manualen/förpackningen/omslagets insida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 1 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Jag vet inte om det heter serial number eller cdkey men det står att jag ska skriva in serial number när jag ska installera phtotshop 7.0... vad är den? PS jag skrev detta inlägg igår men jag vet inte vad som hände med de... ok tack... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 *Tråd rensad* §1.3 - Snack om fildelningsprogram och/eller olaglig nerladdning eller cd-nycklar/crack Vi får väl låsa eftersom folk inte kan hålla sig till reglerna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg