Gäst Red_fox Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Jag har två frågor: * Är det förbjudet å chippa nu? * Och vilket chipp tycker ni är bäst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 nä, de e ente föbjude. jag har xecuter 2 ...det sägs vara bäst på marknaden....:| så jag chansar på xecuter 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 ja, det är det bästa, har det också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 jag har x.bit det är bäst det kostar dryga 600 lappen men i chippet är det xecuter 2 och 2 till det finns på www.psxcare.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 jah har hört att smartxx ska vara det bäsata på marknaden just nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 (redigerat) Har xecuter 2 kan göra massor av saker :)Jobbigt alla säger att sina chipp är bäst. Redigerat 2 Februari 2005 av 12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Med vilket chip kan man lägga in spel på hårddisken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 det finns nåt men kommer ej ihåg vad det heter men jag vet att det kostar MASSOR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 har chipat min box men kommer ej i håg vad den hette men man kan göra skit mycket på den :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 har chipat min box men kommer ej i håg vad den hette men man kan göra skit mycket på den :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Med vilket chip kan man lägga in spel på hårddisken? på xcuter2 kan man det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 man kan göra det med dom flesta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg