lakris Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 det finns väll några som man kan köra linux på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Nej Xecuter 3 sägs det Xecuter 3 är samt smartxx och Xecuter 2.Istället för microsoft när jag startar Xbox så står det där nere Xecuter 2 om du startar xboxet med eject-knappen startar den som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Vad är chip? De är säker olagligt eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 (redigerat) det är en som chippar för 550:- med xecuter 2 Redigerat 7 Mars 2005 av willeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 gör det (om du har tänkt att chippa din xbox) och lägg in en större hd också! PS. Det är inte olagligt att chippa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 nej men det kommer att bli Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 varför då..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 varför då..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 det finns väll några som man kan köra linux på på mitt smartxx v2 chip så har jah linux,men jah fattar inte varför man ska ha de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 mm alla xcuter2 och xcuter3 kan man lägga in saker i hårddisken som emulator ladda hem spel och filmer fast det är olagligt. jag har xecuter 2 det är en av dom bästa chipet som finns just nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 det finns väll några som man kan köra linux på på mitt smartxx v2 chip så har jah linux,men jah fattar inte varför man ska ha de. <{POST_SNAPBACK}> det tar väll bara en massa plats... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 (redigerat) Man kan lägga in spel på hårddisken på de flesta chipp jag har hört talas om.:bah: Men man kan spela "Pirat kopior" på alla chipp.:visslar: EDIT: Det står "Xecuter 2" på mitt med, fast jag har ett xenium ice.... Det beror på bioset, inte chippet :meddum: Ja det kan man och importera fast vill helst inte prata om det. Asså jag fattar inte varför det är olagligt att tanka hem spel till hårddisken och filmer därför att fuska.se annonserar ju sidor som dem säger Köp Xecuter 2 lägg in hårddisk så kan du lägga in Emulatorer spel Dvd musik o.s.v. Det var våra kompisar som chippade vår Xbox Xecuter 2 Inklusiv 120 Gigabyte hårddisk blev tillsamans 1100 kr ganska prisvärt :) Inte olagligt och chippa !!!! Fast man måste använda chippet på rätt sätt ! Redigerat 5 April 2005 av Cobraz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg