Brunbjörnen Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Jag undrar om de e någon som vill möta min cs klan vi heter -=[sLL]=- vi e 8st.. min email e [email protected] Ni kan adda mig på msn eller skriva i denna tråden elle skicka ett Pm .. :D :cool: Skicka med en bild på min senaste banna :D Den som jag har gjort e med den med den stora polen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Skulle om jag inte precis lämnat min klan..j*vla n00bs va vad dom va.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Är det bra cs:source Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 2 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 jag tycker cs source e kul men 1.6 e fortfarande också kul :P Kolla min hs :P på bilden under :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lokfarfargillarx-bok Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Brunbjörnen mitt Team krossar ditt Team Mohahaha :bah: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 ladda ner mirc istället lättare att hitta matcher mirc.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Mitt team krossar han med i think Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lokfarfargillarx-bok Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Brunbjörnen jag klassas som en av Världens bästa spelare på CS. Jag tror att jag äger allt och alla på Fuska.se :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 3 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Brunbjörnen jag klassas som en av Världens bästa spelare på CS. Jag tror att jag äger allt och alla på Fuska.se :medieval: Säkert vikken klan e du med I då!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Clan Alladin :D .Asså måste man ha css därför att min datas grafikkort är dålig så jag har bara 1.6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lokfarfargillarx-bok Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Mitt lag består av en person Det är jag Jag är i en hög Rank Och jag vinner alltid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Då kör vi 1 on 1 jag kan GÖRA en srv!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg