Light Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Vad är eran Gamertag ? Vilken Level är ni på ? Är ni med i någon seriös Clan ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 ArmedFencer 11(har inte kört Halo 2 på att antal veckor nu har tröttnat) Nordic Xtreme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 3 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 ArmedFencer 11(har inte kört Halo 2 på att antal veckor nu har tröttnat) Nordic Xtreme Okej, Haggen vi får ta och lira nån dag ?Jag är på Lvl 13 Snart 14. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Önskar mig Live i födelsedags present så jag skriver här sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 3 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Gött så. Vad ska du ha för Gamertag hade du tänkt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Jag önskar mig också Live. Min gamertag ska vara nåt med elite eller army Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Light: Jag vet inte. Tror att jag ska ha nåt med Elite ja med men jag tror inte det för man har samma GamerTag på alla spel eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Jo, du väljer en gamertag (namn) och det har du på alla spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Okej då ska jag inte ha nått Halo namn. Bäst att börja tänka på Tag nu annars sitter väl jag där med Live men vet inte vad jag ska heta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Okej, men medela mig när du skaffat de så kan vi lira. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 8 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 (redigerat) Kom med i en ny clan nyss, vet inte hur den är hoppas den är bra bara. Har varit med i hur många claner som hellst men ingen har varit seriös. P3P (fel) heter clanen, om någon är reggad på xbox.se (live registrerad) sklle jag vilja höra med er om ni kunde kolla upp hur clanet är ;) EDIT: Clan namnet var fel. Men nu har jag bytt clan och är äntligen med i en seriös clan (även svensk) vid namn: "No Need 4 Aim" Redigerat 10 Februari 2005 av Light Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg