Light Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Jag skriver detta för att återuppliva tråden. Ni kan ju även ställa frågor om H2 och live om det är något ni undrar. Och förresten jag är kvar i samma Clan ännu, jag kommer att stå fast eftrsom jag är staff nu. Jag har varit medlem sen 1 Januari. Våran Hemsida (tyvär är den inte uppdatherad på välldigt länge, förutom medlemarna som är uppdatherad nyligen) : http://www.ttpp.reklam *Ursäkta dubbel-inlägg* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Ja vill ochså ha live (ska skaffa nåndag) ja e ju bäst!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas _asistent Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 fatar noll :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Det känns lite onödigt att skaffa Xbox Live nu. Funderade på det i julas, men sen blev det inget. Onödigt eftersom min bror börjar på Folkhögskola till sommarn och till stor sannolikhet tar med sig boxen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg