Dezen Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Vad e detta för nån tråd??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Det var du som startade den och jag antar väll att du vill diskutera om Halo 3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Det står att Arbiter skapade det här ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Det är rätt, jag skapade denna tråden, man diskuterar om hur ni tror Halo 3 kommer bli! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Men jag har gjort ett sånt här ämne!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Men jag har gjort ett sånt här ämne!! Just det. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg