Dezen Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 (redigerat) Sms tjänsten när man ska få 1000 fm funkar inte för mej värför då???? :( Redigerat 2 Februari 2005 av Desen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Den funkar fin fint.. Skulle tippa på att du har skrivit fel i SMS:et helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Måste mellanrum och allt sånt vara exakt? för jag har försökt flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Japp exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 e det mellanrum mellan 1000 och mynt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 nej men mellanrum mellan 1000mynt och ditt medlemsnummer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Det funkar inte det kommer upp samma meddelande om och om igen.* Du har ___ en sms tjänst som inte finns om detta problem kvarstår vargod meddela ___ som är yo* någonting sånt står det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Maila från vilket nummer du försöker och texten du skriver exakt till [email protected] ta även med svaret du får extakt. Glöm inte heller skriva din operatör, t.ex vodafone samt datum och tid ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 har hänt så för mig åckså fick vänta ett par dagar sen kunde man iallafall skicka sms:et en vecka efter fick jag fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Ok men jag vet inte vilken operatör det e det e inte min mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 vodafone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Det e väll inte säket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.