Gäst trunks_ Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Skrivet 2 Februari 2005 :blink: jag fick potara av kaioshin på dragon world och gick till vegeta så att goku och vegeta ska träfas. då blev dom till vegetto men varför kan jag inte bli till gotenks eller vigitto när jag spelar 2-player??? jag har ju fot dom när jag körde mot super-buu????? svara
Gäst trunks_ Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 Alltså jag har fåt gotenks och vegetto........ men hur ska man göra för att fusionera till gotenks typ när jag kör 2 - Player på duell????
mashemoto Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 man ska ha fuison eller potara på sig och ta custom när man kör 2 och när du kör sen trycker du: fyrkant,fyrkant,trekant trekant,ring så kommer du att sparka till motståndaren om du ska göra fusionen måste du trycka rätt knappar ganska snabbt och om du gör potara så ska du inte trycka samma knapp som motståndaren. ps. du måste stå nära motståndaren när du trycker:fyrkant,fyrkant,trekant trekant,ring
Gäst trunks_ Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 jag vet det.. men jag har klarat alla bannor på Dragon-world uttan Kid - buu banan ( sissta banan) den är svår att klara ... men alla andra har jag ju , och jag fick vegitto och gotenks när jag körde mot super buu på dragon-world men det går ämdå inte att fusionera till gotenks eller vegitto när man kör 2.. jag gick in på duellig och gjorde som du sa: valde : goten ( custym) VS piccolo ( normal) och valde non j*vla snö bana och track på: fyrkan fyrkant triangel triangel cirkel men inget hände!!!! om ni fattar så snälla svara nu direkt :(
Gäst trunks_ Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 ska man kanshe klara hela dragon-world och önska breackgrotheller vad det heter till vegitto och gotenks?? svara
Rekommendera inlägg