Shark Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 HUr gör man för att vinna dragrace tävlingen på nivå 2?? Det är ju omöjligt! :( :unsure: Mitt rekord är 2:a, men den gula bilen vinner alltid! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 SkafFA DEJ EN HUMMER...!!!!! Den äger på dragracing och du spöar lätt den där "gula bilen" om du bara får perfekt växling... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Va??En Hummer??Ja, jag har en sån, men är den bra på Dragrace?? :mellow: :huh: Men tack, jag ska pröva! ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xzqwmc Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 skaffa dej en toyota supra den äger så gjorde ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Ok, ska pröva det. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg