Aoshi Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Ska ni köpa det? Det ska jag självklart göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Såklart jag ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Eh..va e de för spel??? :blink: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoshi Skrivet 3 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Det har inte fått ett riktigt namn en så det kallas en så länge Zelda 2005. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Va är det där som hette Zelda okänundetitel eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 (redigerat) Jag ska köpa det men det kommer inte förrän sista kvartalet 2005 eller 2006. Och det finns ganska många trådar om det här redan. Redigerat 3 Februari 2005 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Tänkt väl att det kommer utt i slutet av 2005 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Ska inte köpa det :P Isåfall sska jag vänta tills det är billigt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 när kommer det ut ps.zelda rockar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 jag vet vad det heter zelda the tentative title Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamikazeb Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 (redigerat) jag vet vad det heter zelda the tentative title Det kommer inte heta "Zelda the tentative titel" för tentative betyder preleminär allså "Zelda: Preleminär titel". :student: Jag har redan bokat spelet från webhallen :gitarr: Redigerat 13 Februari 2005 av kamikazeb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 det stog det på nintendo.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg