Shark Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Det funkar inte när jag vill lägga ner ett swimming pool? Några tips vad jag ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 lägga ner?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Kan du förklara bättre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Ska du ha Swimming poolen inne eller ute? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Ute. Va f*n fattar ni inte med att "lägga ner"?Bygga med andra ord, nöjda nu?? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 har du prova ominstalera spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 (redigerat) Antagligen har han inte provat att ominstallera... Redigerat 3 Mars 2005 av Salzalada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 (redigerat) Det är dåligt att oninstallera. Det hjälper inte för mej i alla fall >_> Redigerat 11 Mars 2005 av data-typen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mansikka Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Du kan skriva till dom på thesims och fråga dom . eller installera om spelet B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Går det att göra det inne? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 30 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Alltså, jag har gjort de en gång, men sen varför det inte funkar fattar jag inte. :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Hej! Testa att "plata" ner marken innan du sätter ut poolen! Kolla också så att du inte har några föremål i vägen..... Om inget av det funkar...Tja då har jag ingen aning om vad du ska göra! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg