Aoshi Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Jag kan inte logga in på huvud sidan fast jag skriver rätt lösenord och användar namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 öhh du är ju inloggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoshi Skrivet 3 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Jag sa att jag inte kan logga in på huvudsidan det hära är forumet..... efter som jag inte kan logga in där kan jag inte skriva spel recensioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 ja.... det var konstigt kan tyvärr inte hjälpa dig det funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Testa och byt till ett lösenord som endast inhåller bokstäver och siffror och se om det fungerar sen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Men admin det funkade ju att logga in på forumet .... Borde funka med det lösenordet eller? Tänkte bara lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 samma sak var för mig när jag hette '''jocke''' men då bytte admin till mig så jag fick heta dr.cheat men det gick vara inne på forumet med '''jocke''' men inte på första sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.