Hur kan man döda sin familj på Snabbaste sätt?
The Sims
Få din familj att gå nära varann utomhus.
Pausa spelet.
Bygg väggar runt dem.
Sätt saker runt dem (ha på move_objects on) + RAKETER!!!!
Sätt simarna att skjuta dem.
jag har inga raketer på mitt Sims
↗ till inläggetSätt dom i en pool då och ta bort stegen sen, dör innom 24 timmar tror jag. snabbast.jag har inga raketer på mitt Sims
VARFÖR vill du döda dom?
↗ till inläggetJag hade tänkt att bygga en Kyrkogård med Gravar och spöken och blommor!!VARFÖR vill du döda dom?
Dont spook to me
Man kan väl köpa gravstenar, har jag för mig?
Inga gravstenar finns att köpa.
Ta bort sängar, kylskåp, WC, allt och sen snabbspolar du...
Dör barnen kvinnorn eller Männen först?
Om du vill döda någon så kan du låta dom svälta eller om ditt barn är en tonåring så kan du trycka på tidningene eller dator och sedan på hitta egen lya. Eller så kan du fixa en pool och låta dom simma tills dom DÖR!!! :evil:
Snabbaste sättet är väl egentligen att stänga in hela familjen i ett rum med ett kylskåp, två spisar och två grillar. Sedan låter du en vuxen sim utan matlagningspoäng försöka laga mat många gånger tills det börjar brinna. Viola, så har du några dekorativa gravstenar att placera ut i trädgården.
Stäng in dem i poolen och snabbspola. ;)
Jag kör stäng in dom i polen tekniken. Jag har nu 58 Gravar
Då måste du haft många simmar....
VÄLDIGT många
och gäster va??
FINNS DET NÅGRA SIMMAR KVAAR???????????
Det borde det väl göra...?
↗ till inläggetja. Jag flyttar in med 8 Simmar dödar dom sedan flyttar jag in med 8 till sedan Mördar jag dom sedan flyttar jag in med 8 osv..Det borde det väl göra...?
Snyggwe
↗ till inläggetVARFÖR vill du döda dom?
Det har jag gjort, dom spökar varje natt, Du ska dränka dom, då kommer det gravstenar,
Men det jobbiga med att dränka de är att deras spöken lämmnar vattenpölar efter sig och då måste man svabba lr deleta de hela tiden :bah:
Men i natt på spelet händer det att det kommer spöken som skrämmer livet ur en, så massa mätare går ner