Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Jag kör stäng in dom i polen tekniken. Jag har nu 58 Gravar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Då måste du haft många simmar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 VÄLDIGT många och gäster va?? FINNS DET NÅGRA SIMMAR KVAAR??????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Det borde det väl göra...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Det borde det väl göra...? ja. Jag flyttar in med 8 Simmar dödar dom sedan flyttar jag in med 8 till sedan Mördar jag dom sedan flyttar jag in med 8 osv..Snyggwe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 VARFÖR vill du döda dom? Det har jag gjort, dom spökar varje natt, Du ska dränka dom, då kommer det gravstenar, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Men det jobbiga med att dränka de är att deras spöken lämmnar vattenpölar efter sig och då måste man svabba lr deleta de hela tiden :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Men i natt på spelet händer det att det kommer spöken som skrämmer livet ur en, så massa mätare går ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Men i natt på spelet händer det att det kommer spöken som skrämmer livet ur en, så massa mätare går ner Det är ju As kul när sånt händer Haha kag har nu 231 gravar i min trädgård!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 yey :P 231 spöken! men är det sims 2 eller 1? för i sims 1 finns det ett hus (om man har unleashed), som det är 50 gravstenar på, som man kan göra om till vanlig tomt om man vill.. jaja, men vilka ska bo där sen då, och bli uppskrämda? ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tuffscout Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 The adams Family kanske? lol.... Fast jag håller med ??????????? dom lämnar vattenpölar efter sig.... inte kul :( så man får bränna upp dom. snabbare sätt än att laga mat är att bygga liter rum, läg 2kylskåp,1 spis i och en tv och en soffa. ha en vuxen laga mat, lämna spisen, och gör så att dom tittar på tven :D sätt tven och soffan nära spisen ochså så brinner det snabbare tror jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg