Gäst Skellington Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Det ska ju komma ett nytt gameboy kanske redan i år! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Va ska det vad ska det heta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Vet ej men det kommer att kosta runt 700 kr! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Vet ej men det kommer att kosta runt 700 kr! Nepp. Det kommer inget nytt game boy. Bara Nintendo DS som det snackas om i varenda dagstidning varje vecka, och är huvud läsningen i varenda tv-spels tidning i varenda TV-spels tidning i hela europa sedan i höstas. Du har nog missat något ;) Nintendo DS kommer 11 mars och kommer att kosta från 1595 kr. Men det räknas INTE som ett gameboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Vet ej men det kommer att kosta runt 700 kr! Vad Räknas det som då ett Traktor däck?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Det räknas som en ny bärbar Nintendo konsoll. Ska ha den den 11 Mars!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 jag läste på www.gamereactor.se att det ska komma ett nytt GB för 99 dollar (700)kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Just det! Jag läste det oxå på Gamereactor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 ja annars skulle GB grejen på DS vara oanvändbar nej, bara för att dom inte gör mera GBA spel så betyder inte det att sp saken är oanvändbar, man kan spela dom som redan är släppta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Det jag har beställt kostar 1600,99. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Det räknas som en ny bärbar Nintendo konsoll. Ska ha den den 11 Mars!! har det redan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Det räknas som en ny bärbar Nintendo konsoll. Ska ha den den 11 Mars!! jag har haft min sen 6/2/05 hahaha :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg