Th3 Sh@dow Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Hejsan allihopa!!! Jag håller på med ett spel som heter The Quest: The Start i RPG Maker 2000.. Om någon har idéer och vill hjälpa till skriv i detta ämne då..Demot är ochså klart..så fråga så skickar jag över det på msn.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPGman Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Skicka järna ditt demo... Var kan jag ladda ner RPG maker och är det gratis??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Vad går det ut på ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 skicka demot till mej tomten288@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPGman Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Skicka demot till mig... Bielsten2@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 RPG Maker är gratis att ladda ner...och mitt spel har grafiken som final fantasty 1 och 2..en sak det går ut på är att rädda kungens drottning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.