*MiH*Puma Skrivet 8 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 skönt att retailen kmr snart! då sopas alla snorungar bort från wow! och alla seriösa spelare kmr fram :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 *MiH*Puma > Ja, det blir skönt =D datavirre > Jag kommer troligen köra Undead Mage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 8 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 (redigerat) är ännu osäker på vilken ras och klass, men blir iaf Alliance ska lira med gammla clanen från Knight online! Costa!=D Edit: vilka har förbokat det? Redigerat 8 Februari 2005 av *MiH*Puma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
datavirre Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Jag har förbokat det... Kommer man kunna spela spelet direkt när man hämtat/fått retailen? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Jag har förbokat det... Kommer man kunna spela spelet direkt när man hämtat/fått retailen? :S Beror på när servrarna startar, de borde starta fredag 00:01 eftersom retail släpps då. Själv har jag bokat av megastore, hoppas de skickar ut det tidigt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Jag hade en lvl 32 Human Paldin på betan, blir nog samma sak på Retailen som kommer på fredag =D Jag förhandsbokade mitt av Tv-spelsbörsen.. hoppas dom har nattöppet.. kan ju bara säga garanterat att det blir skolka på fredag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 kostar det att spela?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
datavirre Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 jupp typ 100kr i månaden lr nått sånt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 jag har bokat mitt ex från game om man vill kan man komma dit på natten kl 24:00 och hämta de men jag väntar hällre tills fredag och så ska jsg betala med game card som kostar 249 för 60 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 jag har bokat mitt ex från game om man vill kan man komma dit på natten kl 24:00 och hämta de men jag väntar hällre tills fredag och så ska jsg betala med game card som kostar 249 för 60 dagar Fick mitt ex i brevlådan redan idag, tyvärr var det allianceboxen =(Bara att vänta på servrarna nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 hmm har inte mitt så inge skolk för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 (redigerat) Jag är ganska säker på att jag ska ta Tauren Hunter Redigerat 9 April 2005 av Rukario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.