Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

är ännu osäker på vilken ras och klass, men blir iaf Alliance ska lira med gammla clanen från Knight online! Costa!=D

Edit: vilka har förbokat det?

Redigerat av *MiH*Puma
Skrivet

Jag har förbokat det...

Kommer man kunna spela spelet direkt när man hämtat/fått retailen? :S

Beror på när servrarna startar, de borde starta fredag 00:01 eftersom retail släpps då.

Själv har jag bokat av megastore, hoppas de skickar ut det tidigt =)

Skrivet

Jag hade en lvl 32 Human Paldin på betan, blir nog samma sak på Retailen som kommer på fredag =D

Jag förhandsbokade mitt av Tv-spelsbörsen.. hoppas dom har nattöppet.. kan ju bara säga garanterat att det blir skolka på fredag :)

Skrivet

jag har bokat mitt ex från game om man vill kan man komma dit på natten kl 24:00 och hämta de men jag väntar hällre tills fredag och så ska jsg betala med game card som kostar 249 för 60 dagar

Skrivet

jag har bokat mitt ex från game om man vill kan man komma dit på natten kl 24:00 och hämta de men jag väntar hällre tills fredag och så ska jsg betala med game card som kostar 249 för 60 dagar

Fick mitt ex i brevlådan redan idag, tyvärr var det allianceboxen =(

Bara att vänta på servrarna nu....

• 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...