bladeII Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 hjälp mig någon kan nån vara snäll och berätta var man får vs seeker ifrån alltså det är en sak på pokemon fire red Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 döts enkelt,gå till Vemilion City och snacka med en tjej i Pokemon Centret.....Ta-da!Du har fått VS Seeker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 vad är Vs sekker? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Det är en sak som gör att man kan möta såna tränare som du redan möt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 va det inte att Den hjälper en att se om man kan möta andra tränare som man redan mött? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 jaja,du behöver ej säga det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Kan man då möta om alla tränare som man redan har mött? och finns det bara en son på hela spelat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 ja för att det är en Key Item om jag inte nu har fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 nepp,det har ru ikke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 nu har jag vs seeker nu ska jag träna min kung Hypno ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 HYPNO?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Den där saken ägde min dewigon var i lv 36 och på nåra minuter var den i lv 40 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg