Hoppa till innehåll

Hur dödar man bossen på Mario 3?


Gäst rubbad
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag undrar hur man dödar bossen, hur många slag han tål och om man ska hoppa på honom eller om man måste skjuta. Det jag funderar på är att ta P-vinge och sen hoppa på honom, provade det men det blev långtradigt. Hur ska man göra egentligen? :?:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menar den sista stora gröna, (ursäkta, har ingen aning om vad alla heter) men Koopa eller vad han nu kallas. Hsh, behöver inte hjälp längre, kom på att man kan få honom att falla i hålet istället. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
man kan också döda bowser genom att hoppa på honom. ( jag har sett en film där en kille klarar spelet på 10minuter astufft!)

 

Den har jag också sätt. Fast det är 11 min. Och jag tror inte det är en människa som spelat så där bra, för det går inte! En kompis till mig har hört att det är en dator som spelar, typ som ett demo.

Fast i den filmen så skjuter spelaren med eldbollar på bowser, samtidigt som han studsar på bowser. Så det kanske är att man ska skjuta massa på honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
man kan också döda bowser genom att hoppa på honom. ( jag har sett en film där en kille klarar spelet på 10minuter astufft!)

 

Den har jag också sätt. Fast det är 11 min. Och jag tror inte det är en människa som spelat så där bra, för det går inte! En kompis till mig har hört att det är en dator som spelar, typ som ett demo.

Fast i den filmen så skjuter spelaren med eldbollar på bowser, samtidigt som han studsar på bowser. Så det kanske är att man ska skjuta massa på honom.

är det en film på nätet?? kan du ge mig länken isåfall??
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...