Matski Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Har inte ni tänkt på att Halo och Halo 2 är rätt lika??? Man startar på ett människoskepp(lr vad man ska kalla det), går igenom en check, The Covenant kommer, man sticker från "skeppet", sen efter ett tag möter man The Flood, det blir kaos hos The Covenant och man sticker från Halo. Plus att man räddar Marines på båda spelen. Det är lite konstigt tycker jag. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 och? dom ska ju vara lika! Annars fattar man inte lika bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Ja, men jag tycker synd om Grunts. :( Dom har ingen chans ju. Förresten var det synd att man mötte The Flood på 2:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Jag tycker att det är roigt tills floods börjar komma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 jag gillar inte heller floods men det är kul ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Man ser ju i slutet av 1:an hur Master Cheif förstörs så jag tycker att han ska återförenas på en ny historia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Eeehhh......Master Chief förstörs inte, Halo gör. Floods är irriterande fast det är kul att kolla när Floods möter Covenants. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Några Flood banor roliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg