Gäst Kixfox Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Hejsan! Jag körde spelet hos en kompis och jag tyckte det var roligt att gå runt och döda monster och levla lite! :cool: MVH, Kixfox. :medieval: PS. Jag hoppas jag tänker på rätt spel. :P :blink:
frezy_man Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Vem e Alya och Max??? Konstigt, jag har klarat Tower of Mana men jag har inte varit i Palmacosta ännu :huh: Men du måste nog ha varit i Palmacosta. Det är där man får träffa Governor-General Dorr vars fru och barn är/blir monster. I staden råkar du säkert springa på några knepiga personer som du förstör en palma potion för. mm. mm.
Gäst Skellington Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 (redigerat) När jag klarade Ossa Trail så gick jag förbi Izoold. jag gick aldrig in i staden! Utan jag fortsatte vidare klarade Tower of Mana m.m och sen gick jag in i Izoold! Redigerat 7 Februari 2005 av Quazar
frezy_man Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Men hur fick du nyckeln till Tower of mana då? Aja. Palmacosta ligger i alla fall på den syd östra delen av världskartan. Du kanske kan ta dig dit till fots men tror att du inte kommer igenom ett speciellt bergs pass. Om du går tillbaka till Isoold: small fishing pond och snackar med alla personer där så kan du ta en båt till palmacosta. (det är där du snackar med Alya och Max...tror dom heter så)
Goron Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 ja det är det så jag tycker att du ska köpa det fant det blir lite longtråkigi i bland men anars är det bra och i blan så måste man ta hjelp av internet men det är inte ofta.
Gäst Skellington Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Ok, ska prova att snacka med all i Izoold. Men det är iaf sant att jag klarat Tower of Mana!
frezy_man Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 japp;) ja, jag säger inte att du ljuger. Jag är inte så insatt i spelet. Jag tyckte det bara lät lite konstigt. HAHA!
Trasheye Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 (redigerat) (till huvud frågan) det beror helt på vad man gillar för genre....om man tex inte gillar ff serien eller wild arms eller grandia serien så är det nog ingen bra ide att köpa det ,,,,,,men stridsystemet är lite annorlunda=) det är det som gör spelet lite speciellt B) Redigerat 7 Februari 2005 av son-goten master
Gäst Skellington Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Skrivet 8 Februari 2005 Jag kan bevisa! Te.x så möter man Sheena efter och man ska ta Boltzmans bok i bokhyllan till vänster och Colette slutar känna smärta på grund av angelic toxic! Men jag fattar fortfarande inte, kan ni inte säga var dom står och hur dom ser ut!(Alya och Max alltså)
frezy_man Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Skrivet 8 Februari 2005 Isoold: Alya hittar du i ett hus till vänster om Katz exploration team, sen ska du gå till hamnen efter att du pratat med henne. Där möter du en snubbe som heter Max. Han kan ta dig till Palmacosta vill du ha en walktrough på engelska så kan ja skicka en på PM åt dig eller en link.
Gäst Skellington Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Skrivet 8 Februari 2005 Men i huset till vänster om katz exploration står bara en gammal gumma! Och i hamnen säger dom att bara Max är ute på en resa och att man ska ha tålamod och vänta! Och tack ändå, men en walktrough är inte nödvändigt
mr_onkel Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Skrivet 8 Februari 2005 Men i huset till vänster om katz exploration står bara en gammal gumma! Och i hamnen säger dom att bara Max är ute på en resa och att man ska ha tålamod och vänta! Och tack ändå, men en walktrough är inte nödvändigt kan ju vara så att du tog en annan väg i spelet för det står ju i infot att storyn kan utveckals på olika sätt beroende på vilka val man gör under spelets gång..angående huvudfrågan så är jag osäker jag tycker nog inte att Tales of symphonia är värt de 500-600kr det kostar utan vänta tills det blir billigare om nått år men om du verkligen vill ha ett rollspel till gc så e det ju bra .annars föredrar jag pc rollspel som brukar vara bättre .
Rekommendera inlägg