Sharzor Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Är det nån som vill skapa ett team på runescape me mej? vill du inte behöver du inte svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 viken lvl e du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Jag vill :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 combat lv 26 och tränar varje da... nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Jag är nybörjare registerade mig för en dag sen har 7 i lv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 är combat lvl 10 har en på combat lvl 29 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Nu börjar det bli ett team!!! Ja vill att kan va runt 5 medlemmar i teamet annars kan man göra ett lag... så det finns plats kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Är ja med? vad står de att man är med?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 jag e med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Dessa e me dom som har skrivit tydligt att dom ville va me 1. Spliffor 2. Knuckles 3. 12 ja e osäker sa du bara lv eller vill du va me Ja tyckte ja skicka ett medelande till dej spliffor kanske hamna på ett annat ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Kan väl vara med ett tag (kanske 1-5 tim spelande beroende på tid på dygn/antal pesoner/vad vis ka göra)... lvl 58 här iaf... ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Eeeeh ok ett par timmar jaha 1. spliffor 2. knuckles 3. 12 osäker som ovan 4. firefly ett par timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.