Spliffor Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 jess mining lvl 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Åh, jag vill så gärna gå upp 1 mining, ör då kan jag mina mithril! Ska träna mining/smithing nu! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 (redigerat) Vi har precis fått XP till vår skola och vi får sitta på raster första som testar dom e ja men det gick trögt på rs 10 min senare det funkar inte kommer inte in j*la s*tans dator Redigerat 9 Februari 2005 av speedez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Vadå att man inte kan hålla ranker så där igår dödade jag minst 5 runescapare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 (redigerat) Huhu :)))) XDDDDDDD har rune axe och rune battleaxe kan nån bertätta hur man gör screen ? Redigerat 9 Februari 2005 av SpliffOr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 0012: du som kan det där me ranker får du få pyssla me det för ja förstår inte riktigt är det på hur många andra rs are man har dödat eller hur menar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Ja undrar om ja ska selja min rune battleaxe nååååå man kan sälja den för 60-70 K XDDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 vet ej men vad e det för skillnad på ett tex rune svärd och ett brons tar det mer eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Oja ja dödar 2-10 hp med min mithril longsword Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Huhu :)))) XDDDDDDD har rune axe och rune battleaxe kan nån bertätta hur man gör screen ? Man får högre lv när man får högre ranker på attack defense hugga träd o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 hadde två mithril 2 hand men sålde det ena för 4 k och det andra för 1k underpris till en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Sälj inte vapen av dem 3 sista kategorierna vaperna gör också skilnad med skada jag hade en silver mace så skadade den ibland 4-5 sen när jag fick blå mace så skadar den typ 7-9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.