Gäst 12 Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Har någon prövat det spelet jag har det i min xbox det är jätte kul om nån är funder sam om vad för spel dem ska köpa så ta I-NINJA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Vad gör man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Äventyr spel man ska döda en massa roboter man kan göra saker som typ prince of persia man kan springa i vägen och klättra och sånt det är skit kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 om det är likt prince of persia the sands of time så tänker jag inte ens kolla på fodralet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Heter det I-NINJA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Funderar på att köpa det... Inte säkert! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Är det bra grafik? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 I-Ninja finns det till xbox?Har testat det till Ps2 och tycker det är skitkasst.Väldigt enformigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Det låter bra men jag litar ju på er andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 jag tror att Ninja-gaiden är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Ninja gaiden är ju mer än dubbelt så bättre och mycket mer anorlunda en I-Ninja.I-Ninja är nog riktat till dom yngre spelarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Ninja gaiden är ju mer än dubbelt så bättre och mycket mer anorlunda en I-Ninja.I-Ninja är nog riktat till dom yngre spelarna. Okej, jag ska inte köpa det! jag har ju redan Ninja Gaiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg