Salzalada Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Har klarat det första templet och gick till en snubbe som visade mig en hemlig gång. Jag har gått igenom gången och fått bomber. Sedan kollade jag på en staty och den försvann. Vad ska jag göra sen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokégalen Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Har klarat det första templet och gick till en snubbe som visade mig en hemlig gång. Jag har gått igenom gången och fått bomber. Sedan kollade jag på en staty och den försvann. Vad ska jag göra sen??? Hitta ett ställe och använd bomberna sen ska du till stan, lära dig spin attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tedminator Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 det har jag gjort och sen da???????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 om du lärt dig spin attack så ska du gå till den vänstra vakten och göra spin attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickey Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 hur får man vattnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 vid mack cennal (kan inte stava) iallafall längst nere vid bergen kan du ta burken och ta vatten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg