mario Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 (redigerat) Vart hitar jag dragon fire shield????????? Redigerat 5 Februari 2005 av mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Vart hitar jag dragon fire shield????????? man får den när man gör dragon slayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 coolt vilken lv måste man va i för att göra det utan att dö????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Jag gjorde den på ca 50... ganska lätt faktiskt, med rune legs, rune longsword o DF-shield... ^_^ Klarat alla free quester.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 önskar ja hadde det vad går det uppdraget ut på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 När man kommit in i champions guild ska man prata med guild master och fråga om man kan få köpa Rune Platebody, och hon säger åt dig att gå till hennes kompis uppe i bergen (ungefär). När du är där så säger han att du bara får köpa om du visar din värdighet genom att döda den stora draken Elvarg (lvl 83). Innan du kan komma dit måste du ha tag i 3 kartbitar, en styrman och en sködudlig båt, men det blir lite trubbel när man försöker skaffa de olika sakerna... (Vill inte avslöja för mycket av questen, men för dom som har fastnat rekomenderar jag www.runehq.com, om man klickar på Quest Help får manfram hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Den har ja kunnat men är inte så bra på engelska ändå är ja en av dom bästa i klassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Jag är bra på engelska bara att det är så jobbigt att läsa sånna saker! Speciellt på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 är det meningar fattar ja rätt hyfsat bra men bara enstaka ord så går det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 ööh kan ni inte engelska???????va händer med världen???!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Du är ju några år äldre också ja är bara 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.