Gäst Lakrits Tomte Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 jag funderar på att köpa ett nytt spel till datorn///// jag gillar spel som CS :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 ock vem bryr sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 men det är meningen att du ska ge förslag på spel :P onödigt inlägg av dej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 köp diablo2 expansion. men du måste ha diablo2 först. jag tror inte det är så dyrt båda tillsamans. det är bäst online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 ock vem bryr sig f*n vad omoget.... Och tillbaks till lakrits tomten :D Jag tycker du ska köpa Warcraft III om du inte redan har det annars så kan du köpa Battlefield :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 ock vem bryr sig f*n vad omoget.... Och tillbaks till lakrits tomten :D Jag tycker du ska köpa Warcraft III om du inte redan har det annars så kan du köpa Battlefield :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Alla bör vi lira Starcraft och Starcraft: Brood War, spelen tillsammans hittas för under hundralappen ~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 är diablo 2 som CS typ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
datavirre Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 naa det e ett rollspel... tror ja de kallas <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 ja det är ett rollspel men det är kul på internet och jag tror inte det är så dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AeliuS_55 Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Half Life 2 såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Ta Battlefield om du inte har dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.