Gäst Lakrits Tomte Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 jag funderar på att köpa ett nytt spel till datorn///// jag gillar spel som CS :cool: Citera
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 men det är meningen att du ska ge förslag på spel :P onödigt inlägg av dej Citera
Gäst Muuu Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 köp diablo2 expansion. men du måste ha diablo2 först. jag tror inte det är så dyrt båda tillsamans. det är bäst online Citera
Spawn Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 ock vem bryr sig f*n vad omoget.... Och tillbaks till lakrits tomten :D Jag tycker du ska köpa Warcraft III om du inte redan har det annars så kan du köpa Battlefield :D Citera
Spawn Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 ock vem bryr sig f*n vad omoget.... Och tillbaks till lakrits tomten :D Jag tycker du ska köpa Warcraft III om du inte redan har det annars så kan du köpa Battlefield :D Citera
Slasktratt Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Alla bör vi lira Starcraft och Starcraft: Brood War, spelen tillsammans hittas för under hundralappen ~ Citera
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 är diablo 2 som CS typ?? Citera
datavirre Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 naa det e ett rollspel... tror ja de kallas <_< Citera
Gäst Muuu Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Skrivet 8 Februari 2005 ja det är ett rollspel men det är kul på internet och jag tror inte det är så dyrt Citera
Dezen Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Skrivet 9 Februari 2005 Ta Battlefield om du inte har dem. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.