LuddE Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Det är roligt om man kan få veta vad du har för dator,om du spelar cs kanske du inte har en så bra dator? Annrs tycker jag att Rome total war är bästa strategi spelet efter sc! Om du har bredband ska du köpa hl2... och spela hl2 death match! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 ärligt talat tycker jag rome total war SUUUGER Fett! Jaja men du får köpa det spelet du vill ha! Förslag Battlefield Vietnam CS:Source (om du har bra dator) Sen finns det andra roliga spel som: DiabloII Expansion (tröttnar på det fort) Warcraft III (tröttnar på det ett par ggr sen blir det kul igen för evigt) :D Slaget om midgård (rätt så kul men det laddar mycket ofta) Far Cry (Det kan jag inte jättemycket om) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 jag är lakrits tomte men den blev ju avstäng så nu heter jag kebab nisse... så ni vet jag har en dator med bredband och den klarar HL2... så nu vet ni det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Hl2 det är s*tans bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 ärligt talat tycker jag rome total war SUUUGER Fett! Jaja men du får köpa det spelet du vill ha! Asså du måste hata strategi spel!Om du gillar strategi och inte rtw måste det ju vara nåt fel ,AAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Köp world of warcraft!! De äger ALLT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 WoW är så jäkla dåligt att det kostar för att köra!! men annars är grafiken och sånt jävligt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamikazeb Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 (redigerat) Jag tycker du ska tjacka: 1.Call of Duty 2.Battlefield 1942 3.Half Life 2 och lira CS:source 4.Sen Brothers in Arms när det kommer. Redigerat 13 Februari 2005 av kamikazeb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 va inte så taskig :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 kör Call of Duty, det äger verkligen, det har inte heller så höga systemkrav Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Men köp CS:Source då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F-Zero Freak Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Battelfield är lätt det bästa köpet. Det är likt CS dessutom. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.