Gäst Xray Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Börja med att göra ett riktigt forum och inte IF. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Börja med att göra ett riktigt forum och inte IF. <_< Om du säger det där så vet du inte att forum.fuska.se e gjort me invision! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 (redigerat) han menar nog lnvisionfree forum Redigerat 11 Februari 2005 av H4xx0R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Invision Free och IPB är stor skillnad! n00bzors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Så, är det ett riktigt operativsystem? Typ minneshantering, fönster/menu/dialog system, drivrutiner, tcp/ip stack och någonform av filsystem. Eller bara ett litet skalprogram som inte ens ersätter explorer.exe? ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Den är nog som http://javascript.nu/windows/index.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 11 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 typ som de H4xx0r snackar om fast bättre :cool: altså....inget riktigt oprativ sytem direkt då men du akn ju säkerligen ingenting om C++ och gm så säg inget :angry: Vad jag har gjort hittils: Grej så man kan byta skrivbordsundderlägg Start meny (nästan helt klar) Super paint (ett halv klart paint program) Håller på med dessa grejer: orka vänta på att folk skickar saker så håller på med en egen web browser Logga in, Logga ut Om ni har nått använbart eller nått spel som ni vill ha med så skicka till mig på msn [email protected] (men pm:a så jag ser att det inte bara är nån idiot som såg min msn och addar mig för att j*vlas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 (redigerat) Bra mallex super bra :cool: Redigerat 14 Februari 2005 av 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 (redigerat) Mallex du kan ju knappast kalla den där min browser eftersom du bara tar andras grejer och stoppar in där... Redigerat 14 Februari 2005 av H4xx0R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 det är visst min Bill gates har ju inte gjort några program till windows... :angry: ----------------------------------------------------------------------------------------------- Har just skaffat kontrakt med Black Hole browser så nu kommer internet till min browser :cool: Ska snart skaffa kontrakt med COPPA online oxå ;) ----------------------------------------------------------------------------------------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Kan du fixa, CS: Source, Half-Life 2 och andra bra spel. Sen kan du ta och skicka mig ditt ritade operativsystem. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Ehh.. det går nog bara att lägga in gamemaker filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.