Arbiter Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 Har nån här provat Heroes 3? Det är grymt!!! Man är riddare som slåss med monster... Asså svingrymt! Skriv om du har provat det eller vill! :medieval: Citera
AeliuS_55 Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 ja vill prova det! kompisar har sagt att det är bra men ja e tveksam... Citera
bullet Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 jag har 4an.. kan va kul när man inte har ngt att göra, mest kul i början och då e de jävligt kul.. tyvärr gick företaget i konkurs så det kommer ingen 5a.. :( Citera
ceco Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 jag har varenda version :D så de så men 3 är nog bäst av dom alla Citera
Slasktratt Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Skrivet 8 Februari 2005 Jag har ett H&MM spel, men vilket det är vet jag inte.. Är dock inte så mycket för den typen av strategispel.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.