The_Devil Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 När man har klarat Caleb och man har ungerfär 67% vad gör man sen??? :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 du har klarat spelet grattis! :P Om du vill få 100% ska du åka till garaget. Gå in på World map och där finns alla events uppradade. Dom som det står completed på har du redan klarat och vice versa =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Devil Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Jag har redan gjort det men det fungerar inte ändå!!! :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 vad fungerar inte? Att köra alla events man inte klarat av? jo det sak gå, så var det för mig iallafall och nu har jag klarat 100%. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg