Fire Fox Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Jag har vunnit alla event match upp till 30 men nu kan jag inte fortsätta , 31 , 32 , 33, 34, 35 och dom finns INTE med , Vad ska jag göra ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Lås upp alla gubbar så kommer det fler Events snart (det finns upp till 51) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Ok , tack för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 men behöver man MewTwo OCH Game&Wath för att komma till event 40 och uppåt eller bara MewTwo??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 alltså jag tycker det är nästan omöjligt att skafa sonic och tails.... dom är inte ens nintendo figuer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 öööö.... vad har det med tråden att göra svara på min fråga istället!!! *GRRRRRRR!!!* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 alltså jag tycker det är nästan omöjligt att skafa sonic och tails.... dom är inte ens nintendo figuer DET GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR INTE ATT FÅ SONIC OCH TAILS!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 men behöver man MewTwo OCH Game&Wath för att komma till event 40 och uppåt eller bara MewTwo??? båda, tror jag...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 ok men no problem jag har lixxom klarat break the targets med alla utom Mewtwo och Game&Watch!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Game & Watch har en sån lätt Target Test att man kan klara den på under 13 sekunder LÄTT =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Vad e ditt rekord med Kirby på hennes Target Test??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Kommer inte ihåg, runt en halvminut tror jag. Lirar inte SÅ mycket Target Test... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg