ceco Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 vad är det för skilnad mellan psp och nintendo ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 mycket,mycket.....haru ej läst dom andra inläggen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Ds är bättre :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Det har han rätt i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 varför är ds bättre än psp??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 därför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 fina skillnader hjälpte mig skit mycket inte håll er till ämnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 ÄRligt talat asså. Era små-barn *pust* Ni kan inte ens komma med ett ordentligt svar. "Ds är bättre" - VARFÖR?! DS: Positivt: touch screen dubbla skärmar bra batteri tid (jämfört med PSP), ca 10 timmar Negativt: Nintendo 64 grafik Ingen analog spak PSP: Positivt: Bra grafik (ungefär som PS2) DVD MP3 Negativt: Skivor kan ploppa ut om man håller för hårt Batteri tid (håller ca 2-5 timmar har jag hört) Detta är bara en liten del av det.. Resten kan du söka på google.se.. :) Där kan du få MASSOR med info! Där har jag letat ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 f*n NDS,jag skiter i grafiken!I allafall är det ok med N64 grafik,alltså,DS har bara en negativ sak(som du har skrivit),f*n alla bryr sig bara om grafiken men fattar ingen att det inte behövs GameCube grafik på NDS?Då skulle det ta längre tid tills det kom ut till Sverige!Fatta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Det är bättre än nintendo 64 <_< N00BS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 8 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 tack manga master fick fina tanke ställningar där ska kollapå goggle också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Grafiken ser snyggare ut en på N64 för skärmarna är mindre men det är samma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg