Salzalada Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Jag har gjort en avatar i Photoshop 7.0 , och jag undrar hur jag byter format. Jag vill ha den till JPG, men jag vet inte hur man gör!!! HJÄÄÄÄLP!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 klicka på spara som sen så väljer du filtyp där under där man skriver in namnet på filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Du höger-klickar på bilden, trycker på egenskaper, tryck på öppna med photoshop, sen sparar du den som JPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Tack så jättemycket!! Äntligen vet jag hur man gör egna avatarer och lägger in på fuska.se!!! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Varsågod!B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.