Linnea Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Jag är i nån grotta, vet hur man kommer ut...Men det finns en Eld-Djin där...Jag vet inte hur man får den :( Strunt i den, hur använder man rep grejerna. Det är en metall grej med ett rep på och en metallgrej bara på andra sidan av tillexempel ett stup...Hur kastar man repet??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 golden sun va? e inte det ganska lätt? /V / / l ps det kanske var 1:an som var lätt vet inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 6 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Jag tycker de e rätt svårt :oops: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 då var det väll 1an då... /V / / l Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 6 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Jaa, kanske det...Den e ganska lätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 1an är rätt lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Golden sun 1 är super lätt.. Golden sun 2 Ganska svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 ja så är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king-of-the-kung-fu Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 ettan e bäst tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 hej alla dina inlägg är onödiga sluta upp med det... det räcker med att 2 har sagt det men 3... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 fick helt otippat köpa golden sun: the lost age ida!!!! men till ämnet....... ja har klarat första grottan och hjälpt dom två pojkarna i en annan grotta, så va ska ja gö nu??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Du ska till Madra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg